Dobry den, rada bych se zeptala, na jaky cirkevni soud mam podat zadost o anulaci snatku, kdyz obrad probehl v Uherskem Hradisti a trvale bydliste mame oba v Brne.
Predem dekuji za odpoved.

02.07.2020 16:18: Fialová Jitka
Dobrý den paní paní Marky,
děkujeme Vám za důvěru, se kterou se obracíte na iPoradnu. Na Váš dotaz bohužel odpovědět nemůžeme, ale vykomunikovala jsem pro Vás níže uvedené kontakty.
Posílám Vám odkaz na církevní soud v Brně. https://cirkevnisoud.biskupstvi.cz/cirkevni-soud/
Když kliknete na odkaz, v záložce,"konzultační a poradenská služba",najdete:
"Rezervace termínů konzultací", kde se zaregistrujete, viz níže.
Pro rezervaci termínu je třeba se zaregistrovat a přihlásit.
Dle sestry Dominiky si máte zaregistrovat 2x půl hodinu.
Přeji Vám brzké vyřešení Vašeho problému k Vaší spokojenosti a vše dobré.
Jitka Fialová
koordinátorka služby iPoradna
z.s. InternetPoradna.cz
E: jitka.fialova@internetporadna.cz
T: +420 737 541 209 | +420 587 406 126